Inpakken en .... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van montessori college Eindhoven - WaarBenJij.nu Inpakken en .... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van montessori college Eindhoven - WaarBenJij.nu

Inpakken en ....

Door: Thekla

Blijf op de hoogte en volg montessori college

31 Mei 2014 | Nederland, Eindhoven

Morgenvroeg, heel erg vroeg, word ik opgehaald. Dat betekent dat ik vandaag mijn tas moet inpakken. Even dreigt er paniek uit te breken. Waar heb ik mijn paspoort, pinpas en cjp-pas gelaten? Pfff, die zitten al keurig in de rugzak voor in de bus.

Op mijn gsm staat weer nieuwe muziek, mijn e-reader is volledig opgeladen, wat lekkers voor in de bus is gehaald.Volgens mij heb ik bijna alles. De laatste dingetjes kan ik morgenvroeg pas inpakken.
Note to myself: oplader gsm niet vergeten! Lenzenspullen niet vergeten!


Ja, ik ben er klaar voor.

Berlin bis gleich!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

montessori college

Berlijn

Actief sinds 24 Mei 2010
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 11061

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 05 Juni 2014

Berlijn 2014

03 Juni 2010 - 07 Juni 2010

MC goes Berlin

Landen bezocht: